Wednesday, November 19, 2008

Kuum tee, mesi ja meeletus koguses ravimeid

Vahepeal on nii palju juhtunud ja toimunud, et pole siia jõudnudki. Tööl läheb hästi- Viviana õpetab ultraheli saladusi:) ja seletab muid huvitavaid asju. Olen opil kaasa aidanud, ette valmistanud juba mõned korrad ja täitsa ise. Rooja proove võin ka iseseisvalt uurida (ma siiski lasen mõnel kogenumal enne lõpptulemuse kribamist arvutisse selle ka üle kontrollida). Äge, mulle meeldib. Viimasel ajal on palju teha, aga mitte enam nii palju kui varem. Hommikune vahetus on palju ägedam, sest siis on nii palju võimalusi ka midagi ära õppida. Eriti kui üksi olla. Esmaspäeval "pakkisin" Tanja vihase kassi nii hästi, et mõlemad jäime terveks. Olen siiani olnud kassidega ettevaatlikum...pole päris minu teema. See- eest oskan super hästi rotti "pakkida".

Tüdrukutega oleme iga õhtu igasugu vahvaid asju teinud ja eelmine nädal enne 00.00 magama ei saanud kordagi. Reedel läheme ehk kolmekesi kõik koos juuksurisse.

Laupäeval ööbisin oma loomaaiaga Christine pool, sest pühapäeval läksime jälle näitusele. Ei läinud väga hästi...keskmiselt. Arvestada seda, et erikas, siis hästi, aga ma oleks rohkem lootnud. Eks tulemustest huvitanud võivad piiluda kodukale, ei räägiks sellest rohkem.

Andreas kiusas mind jälle, no talle kohe meeldib:) Muidu oli vahva, armstan ikka nii väga seda saksa näituse õhkkonda, ainuüksi seda hakkan igatsema...ja kui palju ilusaid kutsikaid sel näitusel oli. Kohe kutsika isu tuleb peale...huhh.

Hetkel olen aga haige, terve varanduse eest kogu ostnud ravimeid, eks näis, millal mõjuma hakkavad. Palavik alaneb ja nina ei ole enam nii kinni. Eile Steffi ja Marijke päev otsa näersid mu üle, sest no ma ei suutnud normaalselt rääkida, ei kuulnud midagi ja õnneks ei tundnud ka lõhnasid, seega 7 rooja proovi ettevalmistamine ja uurimine ei olnud mingi probleem. Lähen nüüd sooja teki alla. Villaseid sokke mul ei ole, seega jahe on:(

4 comments:

rubia said...

Mis tähendab, et hakkad igatsema, plaanis ära juba sealt minna?
Ja kravi end ilusti eksju!
Eestis on muide ilus lumi, vähemasti Tallinnas!

rubia said...

mitte ära kravi vaid ravi:D

Mascha said...

Hmm, no ma juba ette:) Aeg läheb siin nii ruttu, mul saab sel kuul ju juba kolmas kuu täis. huhhh...

Unknown said...

nii ei tohi mõelda:p hihii..ela hetkes lihtsalt! (lihtne öelda ma tean..) : )