Friday, November 21, 2008

Lumi tuli maha ja valgeks läks maa...

sakslastel on mõistus kokku jooksnud ning enamik halab ja tühistab oma plaane. Kummalised inimesed. Minu meelest on lõpp äge, Tessi meelest on äge. Nii mõnus. Lõpuks ometi. Ma nii armastan lund ja seda lõhna ja külma õhku ja kõike seda, mis ilusa talve juurde ka kuulub. Ehk saab kelgutama või lumememme teha- polegi ammu midagi sellist teinud;)

Tänane päev oli äge. Hommikust sõime Annaga Nadja pool ja edasi otsustasime minna kõik kolm juuksurisse, ilma eelneva kokkuleppetaaga see ongi selline äge juuksur, kus see vajalik pole:) No ma olin veel sisenedes kindel, et ah, ainult otsad, just nüüd, kui mul on see jubedus, mis mulle augustikuus pähe tekitati välja kasvanud...njah...aga siis...mõtlesin, et aitab järgust ja kõik tasaseks ja no ei jäänudki enam eriti midagi järele...mul on nüüd päris pikk Pony:) ja kuni õlgadeni juuksed...natuke värvi panime ka. Töökaaslastele meeldis ja no mulle meeldis ka, rohkem kui augustikuu oma 100%. Nadja jäi endale kindlaks ja lasi vaid otsi tasandada, paarist kohast kohendada. Suurima total makeoveri tegi anna, kes lasi oma juuksed päris, päris lühikeseks lõigata. Kõige naljakam oli arvet makstes, sest enne tasumist saime sellise blanketi, kuhu oma andmed kirja panna tuli ja no minu juuksuri perekonna nimi on Marian, naljakas. Ja siis veel küsib, et ega Marian mu perekonna nimi ei ole??? "Ei, mu eesnimi on Leppsoo"...inimesed, mis te ometi mõtlete:) Aga ma olen rahul ja kohe teine tunne.

1 comment:

rubia said...

pane pilt! ma tahan näha su uut soengut:P :)